Dec 14, 2013

14-12-13 Today's flight

         Merhaba ben Osman
 Bugün sabah hava beklediğimiz gibi sakindi. Diğer pilot arkadaşım Bekir ile Aşk Vadisi üzerinden kalkış yapmaya karar verdik. Balonları hazırlayıp yolcularımızı beklemeye başladık. Bu arada termometreler hava sıcaklığının -11 oldugunu söylüyordu. Yolcularımız da geldikten sonra kalkışa hazırdık. Ask vadisi, Göreme ve Kılıçlar Vadisi'nde uçuşumuzu yaptım ve Kılıçlar Vadisi'ne iniş yaptım. Öncede soyledigim gibi rüzgâr sakindi ve römork üzerine bir iniş yaptım.  Yolculardan 3 ünün Belçika'dan Erasmusla Türkiye'ye geldiğini İstanbul'da okuduklarını öğrendim. Şampanya partisinden sonra, Dünyanın dört bir yanından gelen yeni insanlarla tanışmanın mutluluğu ile misafirlerimizi kaldıkları otellere gönderdik.

No comments:

Post a Comment